یونگ هوا در برنامه رادیویی MBC Sunny FM Date
اولین وب اختصاصی کمپانی FNC
تاریخ : پنج شنبه 23 / 11 / 1393
نویسنده : Parnia BlueB

یونگ هوا در این برنامه به همراه جونگ هیون شاینی که همزمان با یونگ هوا آلبوم سولوی خودش رو منتشر کرد حضور داشت. خیلی ها این دو رو رقیب هم می دونن در حالی که دوستی خوبی این دو با هم دارن.
در این قسمت انقد که سانی سوال می پرسید یونگ هوا حول شده بود و حتی تاریخ کنسرتش رو هم به اشتباه گفت 29ام که سانی گفت 28ام نبود؟ و کلی خندید... سانی خیلی زود از یونگ هوا خواست که بیت باکس اجرا کنه و یونگ هوا گفت:"انقد زود؟" ولی خب اجرا کرد... سانی در مورد را/.بطه ع/اشقانه از یونگ هوا پرسید و گفت که معمولا آدما دچار خودشیفتگی می شن، یونگ هوا هم گفت که اگه من وارد یه رابطه بشم اون طرف رو در اولویت و خودم رو در آخر می زارم. سانی پرسید که آیا آخرین بار که به هم زده خیلی دردناک بوده و یونگ هوا جواب داد که فک نکنم هیچ نکته مثبتی تو به هم زدن باشه.سانی هم گفت به نظر می رسه واسه خیلی وقت پیشه، یونگ هوا تایید کرد گفت بله واسه خیلی وقت پیشه. سانی هم پرسید واسه چند وقت پیش؟ یونگ هوا هم گفت: این یه برنامه زندست، کلی چیزای خصوصی وجود داره، لازمه که اینجا بگیمش؟" سانی هم گفت باشه بعدا خصوصی به خودم بگو!
در یک قسمت هم سانی گفت که یونگ هوا کسیه که استرسشو بروز نمی ده، جونگ هیون هم گفت:"درست مثل من" یونگ هوا گفت:"وقتی ریلیتی شوی جونگ هیون رو دیدم، حس کردم که خیلی شبیه منه، خیلی شیرینی دوست داره." جونگ هیون هم خندید و گفت:"هیونگ یه روز بیا بریم بیرون."

 




|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: CN BLUE , News , ,
برچسب‌ها: جونگ یونگ هوا , jung yong hwa , آلبوم سولو جونگ یونگ هوا ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
اولین فن کلاب اختصاصی کمپانی FNC ما اینجا اخبار گروه های کمپانی FNC که شامل: CNBLUE - FTIsland - Juniel - AOA - N.Flying می شه پوشش می دیم. فقط هم با وب های کره ای تبادل لینک میشه!